HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.03.21. 00:35 Madarasz Zsofi

Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!

Sziasztok!

Nagyon kedves olvasóm, @zsuszolnok kérésére a mai bejegyzés témája nem más, mint az esküvõ! Csodálatos nap az, amikor két ember összeköti életét, ígéretet téve arra, hogy életük végéig kitartanak egymás mellett. Ilyenkor pedig összegyûlik a család és a baráti kör apraja-nagyja, hogy együtt ünnepeljék meg e nagyszerû eseményt.

Elsõ körben szeretném elmondani, hogy egész életemben 2 olyan esküvõn voltam, amire emlékszem. Nem is, bocsánat 3 esküvõn voltam, ebbõl egyen az akkori párommal, egy olyan pár esküvõjén, ahol nem ismertem senkit, ezért ezt nem is számolom…Mindegy. Szóval, a családban összesen 2 esküvõn voltam, és a nászajándék beszerzését a szüleim rendezték, ezért ebben a témában, nem vagyok túl kompetens. Viszont azt elárulom, hogy én mit adnék szívesen/ minek örülnék. Már alig várom, hogy a barátnõim között elinduljon a Lagzi-láz

A mai poszt szereplõi a ruhák lesznek, a holnap vagy holnapután felkerülõ bejegyzés pedig a nászajándékoké lesz.

Elsõ fejezet: Ruhák

Egy esküvõ/lakodalom esetében van 1-2 dolog, amit érdemes szem elõtt tartani. Elsõ és legfontosabb szabály: ha nem muszáj, ne legyél fehérben! Hagyjuk meg a fehéret a menyasszony színének. Ennek ellenpontja az, hogy nagyanyáink is megmondhatják, nem illik talpig feketében sem megjelenni, mert az elég gyászos. Itt már bele is fûzném az elsõ tippemet: ha mindenképp a biztonságos és tévedhetetlen kis fekete ruhára voksolsz, tedd meg bátran, de akkor dobd fel színes kiegészítõkkel: színes táska, cipõ, ékszer, bármi, ami nem olvad bele a feketébe, hanem feldobja és ünnepivé teszi. Itt bevethetõ még a klasszikus fekete-fehér kombó (monokróm), amivel szinte képtelenség mellélõni.

Egy másik nagyon fontos dolog a ruhád hossza. Tudom, nemigen mondhatja meg az egyik ember a másiknak, hogy meddig érjen a szoknyája, és ha az egyén nem szívbajos, olyan miniben lehet, amiben csak akar. Viszont ha nem szeretnéd, hogy a jelenlévõ szülõk és nagyszülõk (akár a tieid, akár nem) megállapítsanak dolgokat, akkor erre nem árt figyelni (mert bizony, a nagymamák és nagynénik 98 százaléka ilyen, végigmér, megítél és eldönti, milyen vagy. Vannak, akik halkan osztják meg egymással a véleményüket a teljes vendéglistáról, de vannak akik hangosan szólalnak fel, hogy „Te, nézd már hogy néz ki ez a „kislány”!!!). Elkalandoztam. Szóval, a szoknya hossza. Az én véleményem az, hogy az az optimális, ha minimum a térded fölött egy jó arasznyival ér véget a szoknyád. Vagy lejjebb, ki mennyit mer. De ez abszolút szubjektív.

Most beszéljünk egy kicsit az anyagokról: a farmert és a bõrt/mûbõrt nem engedi meg egy ilyen esemény. Tudom, vannak nagyon szép, már-már elegáns farmer kabátok, és vannak nagyon szép, nõies bõr szoknyák és ruhák, amik bár elegánsak lehetnek, de esküvõre semmiképp nem valók. Viszont jöhetnek a színek: pasztellek vagy harsány neonok, zöldek, pinkek, bármi, ami neked tetszik és jól áll.

Ami még eszembe jutott az az, hogy az esküvõ, szoknyás-ruhás muri. Szerintem az ember bármennyire utálhatja a lábvillantást, egy szerette kedvéért, egyetlen estére igenis szabadítsuk fel a lábikónkat. Ha viszont valaki végképp fél a szoknyáktól, egy nadrágra is lehet nagyon süti szettet építeni:

Összességében a legfontosabb viszont az, hogy legyél csinos (a „nép” innen tudni fogja, hogy megtisztelted a párt azzal, hogy kiöltöztél), és érezd jól magad abban, amit viselsz, legyen kényelmes a szetted. Mert ha rucidban nem tudsz leülni, vagy táncolni, mert szûk vagy csúszkál, akkor oda a buli, mert csúszkáló mellrésszel táncolni lehetetlen.

Ahhoz sajnos nem értek, hogy milyen testalkathoz, hajszínhez, akármihez milyen ruha illik. Fõleg, hogy szerintem ez nem csak alakfüggõ, de személyiségfüggõ is. Mert megmondhatják az okosok, hogy neked nem áll jól a csíkos vagy a peplum, ha te tetszel benne magadnak, az legfontosabb. A fontos az, hogy te jól érezd magad a ruhában!

És most egy kis személyes apróság: Hoztam nektek egy-egy képet az esküvõkrõl, ahol ott voltam. Az elsõn ügyes voltam. A másodikon – nem annyira. Ma már tudom, hogy a második ruhával minden létezõ bûnt elkövettem, amit esküvõn el lehet (ezeket feljebb fel is soroltam ugyebár): fehér ruha, irtó rövid, szûk és nem is túl kényelme.Last minute vettük a ruhát, csak ez állt jól abban az üzletben, rábeszéltek…Akkor is épp friss szingli voltam, ráadásul akkor voltam életemben a legvékonyabb, nem bírtam magammal, na. Ma pedig már csak fogom a fejem, mikor az akkor készült képeket nézegetem: „Jéééézus Zsófi, mi volt a fejedben, fûrészpor???” De megtanultam a leckét.

A ruhákat illetõen egy utolsó tipp: Mivel a blogom kapacitása véges, nem teszek ide túl sok képet, viszont a legjobb szettek lelõhelye nem más, mint a : Pinterest . Csak írd be a keresõbe a ’coctail dress’, ’party dress’, ’wedding’ vagy ’bridesmaid’ szavakat, és renngeteg-rengeteg hasznos tipp ugrik elõ.

Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani, vagy legalább is adni egy kis támpontot. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, hogy értelmes lesz-e, az más kérdés

Nagyon köszönöm, hogy itt voltatok és olvastatok, hamarosan jelentkezem a téma második részével!

xxxx

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr485914458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuszolnok 2014.03.23. 17:13:43

most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különbséggel 2 esküvőn kell megjelennem, jól jönnek a tippek, úgyhogy: KÖSZIIIIIIII!!!! :)

zsuszolnok 2014.03.23. 17:13:43

most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különbséggel 2 esküvőn kell megjelennem, jól jönnek a tippek, úgyhogy: KÖSZIIIIIIII!!!! :)
süti beállítások módosítása