HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.02.23. 19:16 Madarasz Zsofi

Change...

Sziasztok!
Tegnap tengõdtem az interneten és a Saturdays dalait hallgattam. Elkezdtem róluk olvasgatni infókat, és szembejött velem valami. Az együttes kedves szõke tagja, Mollie nagyon szimpi, így rágugliztam.
Mindenféle cikkek során az egyikben megláttam a csaj paramétereit. 163 centi és 51 kiló. Errõl az jutott eszembe, hogy hé, én is ilyen magas vagyok, viszont sokkal több kiló...mielõtt bárki a fejemet veszi ezért a témáért, szeretnék szólni, hogy nem vagyok fogyókúra- és gizdaságfanatikus, és elég sokáig ,eg voltam elégedve az alakommal. Sosem voltam madárcsontú (mint pl. Mollie), nem is leszek, nem olyan a csontozatom, de voltam már én is 163 centi és 51 kiló, vagy 1-2 kilóval több, és emlékszem, jól éreztem magam a bõrömben. Viszont észrevettem magamom, hogy már nem vagyok megelégedve magammal. A stressz és az antibébi bogyó miatt sunyin csúsztak fel rám a kilók, hiába mozogtam nem sokat, de rendszeresen. Mollie-t látva ihletet kaptam ahhoz, hogy visszaállítsam a valahavolt állapotot. Ígyhát most eljött a pillanat, amikor elhatároztam, változtatok.
Eddig sem voltam botrányos evés terén, nem ettem eddig sem hamburgert meg gyors kaját, mert tudom, hogy finom, de a gyomrom szinte azonnal lázad utána, és nem ér annyit a sajtburger, hogy kínlódjak. Nem eszek péksütiket, csak nagyon-nagyon ritkát. Holnaptól kezdve viszont semmit. Holnaptól a gyümölcsök, a zöldségek, a fehér hús lesz a sztár. Viszlát csoki, helló sárgarépa! Koplalni nem fogok, nem vagyok bolond, nem leszek anorexiás sem. Viszont még többet szeretnék mozogni Csak addig lesz szigorú a diéta, amíg el nem érem a pontot, ahol már úgy érzem, nem baj, ha egy öltözõben vagy a strandon valaki látja a testemet. De addig nagyon komolyan fogom venni, és ha ezt elérem, talán lazítok kicsit a gyeplõn, de megtartom az egészséges életmódot, hogy ne jojózzam vissza a kilókat.
Egyetlen bûnös szokásomról nem vagyok hajlandó lemondani. Ez pedig a kávé. Nem iszom sokat, csak reggel és néha ebéd után. Eddig sem tettem bele cukrot, mi családilag mézzel isszuk a kávét, és én egyébként is jobban szeretem a kávét nagyon kevés mézzel, és kicsit több tejjel, azaz mostantól szójatejjel.
Remélem sikerülni fog elérni, hogy újra jól érezzem magam.
Köszi, hogy olvastatok!
xxxx

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr1005914465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvétakétu 2014.02.24. 14:52:30

mézes kávé, hát ilyet még nem hallottam. majd kipróbálom :D

MonstreCharmant 2014.02.24. 22:35:38

Hm, mézes kávé :) kipróbálom. Egyébként sok sikert a fogyihoz, a mozgáson van a hangsúly szerintem, én úgy fogytam:) persze az is fontos, hogy mit eszel.

Sofie Fowler 2014.02.25. 15:06:38

Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit kevesebb is elég, mint cukorból (nekem legalábbis), de egyébként semmi különöset nem lehet érezni rajta :) remélem nektek is bejön majd és nem veszem el egy életre a kedveteket a méztől vagy a kávétól :)
süti beállítások módosítása