HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.04.08. 10:57 Madarasz Zsofi

personal

Sziasztok.

Mélységesen össze vagyok törve. Nem is tudom minek írom ide, péntekre kiheverem. De valakinek el kellett ezt most mondanom, anélkül, hogy valójában bárkinek is elmondtam volna. Szeretem a saját érzéseimmel és gyengeségeimmel vesztegetni mások idejét, mindenkinek van saját baja, minek untassam az enyémmel. Na ezért jó blogot írni.

Szívem szerint már kiugrottam volna az ablakon, de még ahhoz is gyáva vagyok. Nem csoda hogy nem megy ez az élet nevű játék. Sose ment. Néha jó lenne, ha tényleg játék lenne. Meg lehetne állítani, persze nem örökre, csak pár percre, órára, pihenni és szemlélni a külvilágot, és csak akkor visszaszállni, mikor már tudod, hogy menne.

Minden esetre én a mai napot kiveszem szabadnapnak. Ma csak kívülről szemlélem a játékot. Ma nem játszom. Majd holnaptumblr_ms16irkTAf1qhz3jpo1_1280.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: personal emotional fuckthisshit


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr795985534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása