HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.03.10. 18:38 Madarasz Zsofi

Hetem képekben!

Sziasztok!

Elég régen jártam erre, tudom, a suli kicsit lefoglal, de hogy ne legyen totál uncsi a blogom, gondoltam bemutatom a múlthetemet képekben. Csekkoljátok, ha érdekel titeket, a poszt tele lesz macskákkal és egyebekkel! Valamint itt egy kicsit becsatlakozik a korábban már emlegetett szépség-rovatok esszenciája is, néhány dologgal, amit gondoltam megmutatnék.

Ezt a szettet 2 hete lõttem a kedvenc turimból, nem került egy vagyonba hála istennek, viszont nagyon csini, fel is avattam a héten:) :)

 

 Mivel a fentlátható bordó kis zakóba teljesen beleszerettem, egy másik szettet is összehoztam vele, és a rend kedvéért lefotóztam (nem vagyok normális):

Aztán nem sokkal késõbb manikûrösnek képzeltem magam, és sokkal ügyesebb voltam, mint gondoltam:

Nem a múlthéten történt ugyan, de ha már mutogatok: Megtaláltam a világ legeslegkényelmesebb magassarkúját, ami ráadásul annyira le volt árazva, hogy majdnem egy kiló kenyér többe kerül, tehát nem hagyhattam ott. És kényelmes. Tényleg. Nem látszik rajta, de az. Bizony. Csak anyukámnak ne szóljatok, mert végem (igen, 21 évesen még mindig érdekel, leszid-e az anyukám)

 No igen, szóval a múlthét...Hát az úgy volt, hogy szerda este buliztunk a barátnõimmel. Nem kicsit, nagyon. Szerdán berúgni úgy, hogy másnap órád van: Nem helyes! Neveket nem írok, csak gyönyörködjetek az arcokban. Annyit segítek, hogy akinek halarca van, az vagyok én.

A másnaposságot átvészelve, fejszellõztetés céljából elmentem csütörtökön sétálni, és nem hiszitek el, mi mosolygott rám a kedvenc turimban: Ez a szépséges kis táska. Ott várt rám, magányosan, de nagyon gyorsan összebarátkoztunk, és nem volt visszaút. Ezért szeretek én turiba járni, gyerekek, mert ez az igazi párszázas ajánlat, nem a MEKDONÁLDZ.

A hét és a poszt zárásaként jöjjenek a beígért CICÁK!!! Az elsõ montázs az én cicám, illetve a család cicája, Gizi (Gizella), aki szeret a piros lábmelegítõ takarómon aludni, ami becsülendõ, mert legalább nem a párnámon fekszik. A második képen pedig mamámék 3színû cicája szundikál és élvezi a vasárnapi napsütést, miután megtömte a pocakját.

NEKTEK HOGY TELT A HÉTVÉGE KEDVESEIM?

Ennyi volt a móka már, köszönöm, hogy itt voltatok!

xxxx

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr675914461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pericardium 2014.03.10. 19:10:07

Úúú, nagyon csinik az új cuccaid! Sajnos én egy picike városban élek (ami kb. azért város, mert van itt teszkó :D), és nálunk nincsenek túl jó turik. Kettő van, az egyikben csak márkás cuccok vannak, szinte újan, és szinte eredeti áron, a másikban meg általában csak nagy méretű és gyerekruhák. Sulivárosban meg ritkán van időm bármerre is menni. A cicák meg naaagyon édesek! :) Szép hetet!

Sofie Fowler 2014.03.10. 22:56:19

Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsenek jó turik, viszont Szegedre járok suliba és hét közben itt is lakom, itt vannak lehetőségek, szerencsémre :) Köszönöm szépen, hogy itt jártál, és neked is szép hetet kívánok!
süti beállítások módosítása