HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.03.12. 16:11 Madarasz Zsofi

tervezgetés

Sziasztok!

Képzeljétek, lehet, hogy jövõ héten színházba megyek! Még nem biztos, de nagyon izgatott vagyok, mert bármennyire is imádok színházba járni, nagyon régen voltam már. Hogy izgalmamat levezessem, elkezdtem tervezgetni, hogy miben menjek. Össze is állítottam egy király kis szettet, gondoltam megmutatom nektek. Sajnos felvéve nem tudom megmutatni, mert a szobámban nincs tükör, és a változatosság kedvéért itthon vannak a lakótársaim, ezért nem tudtam képet csinálni, de hátha jövõhéten lesz rá lehetõségem. Mutatom:

Ez itt az egész egyben:

Ezek pedig a részletek:

Hát, mára ennyit, köszi, hogy itt jártatok, és remélem nem sokára lesz érdekesebb is! pussz


xxxx

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr105914460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása