HTML

Leave a light on

Friss topikok

  • Sofie Fowler: Igazán nincs mit :) Örülök, ha hasznosnak találtad és segíthettem neked mindkét témában! Előr... (2014.03.23. 22:02) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás 2 – Az ajándék
  • zsuszolnok: most jutottam el az olvasásig :) máris okosabbnak érzem magam, pláne tekintve, hogy 1 hónap különb... (2014.03.23. 17:13) Ásó, kapa, nagyharang, miegymás!
  • zsuszolnok: király vagy, köszi :)))) (2014.03.21. 20:53) Hali!
  • Sofie Fowler: Köszi szépen :) A szülővárosomban (ami szintén csak a teszkója miatt számít városnak) sincsen... (2014.03.10. 22:56) Hetem képekben!
  • Sofie Fowler: Hali! :) Próbáljátok ki bátran a kávét mézzel, arra figyeljetek oda, hogy mézből kicsit keves... (2014.02.25. 15:06) Change...

2014.04.19. 19:55 Madarasz Zsofi

Phoenix-ing

Sziasztok!01.jpg

A legutóbbi kissé lehangolt bejegyzésem után kellett némi idő, hogy összekalapáljam magam, de a napokban eldöntöttem valamit: elég a picsogásból. Elég abból, hogy olyan dolgokon kattog az agyam, amiken nem tudok változtatni, de nem is akarok. Nyilván vannak érzéseim, amiket meg kell élnem, hiszen nem vagyok kenyérpirító.

02.jpg

De itt az idő, hogy kibújjak a fényre, felöltözzek és mosolyogjak. Rendesen. Ne csak azért, hogy mások ne lássanak a dolgok mögé, hanem mert jól esik. Két hete volt egy feladat a suliban, egy órán, párban kellett elemeznünk egymást. Egy barátnőmmel voltunk párban, és ő azt mondta, hogy szerinte nem vagyok elég nyitott, nem mutatom ki az érzelmeimet. Nem igazán értettem miért látja így, mert én úgy éreztem, így is többet mondok mint kellene. Elmagyarázta, hogy például meglepte, hogy a szakításom után nem igazán látta rajtam, hogy megviselne, nem beszéltem róla annyit, mint ilyenkor szokás.

11.jpg

Pedig beszéltem én a dolgokról, csak nem sokat. Nem többet, mint amennyit bármiről bármikor szoktam. Úgy gondoltam mindenkinek megvan a maga problémája, minek terheljem még az enyémmel. És ez úgy általában is igaz rám. Engem egyáltalán nem zavar, sőt örülök neki, ha a barátaim hozzám fordulnak, ha tanács vagy segítség, de legalábbis egy váll vagy fül kell. De én nem igazán akarom/merem/szeretném zavarni (?) őket a hülyeségeimmel, mert meg tudom oldani egyedül.

03.png

No mindegy. A lényeg az, hogy most eljutottam odáig, hogy megemésztettem mindent amit kellett. (Nem volt egyszerű, mert nagy volt a kés, és forgatták is rendesen.) Itt az ideje új lapot kezdeni, ehhez pedig egy dolog kell: erő.

07.jpg

Úgyhogy ebben a posztban láthattok/láthattatok néhány képet néhány nőről. Olyan képek és olyan nők, amik arra emlékeztetnek, amilyenné válni szeretnék. Boldog és kedves, de önálló és erős nők.

04.jpg

12.jpg

05.jpg

06.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Találkozunk legközelebb!

Köszi, hogy itt voltatok!

xxxx

Szólj hozzá!

Címkék: personal felépülés emotional


A bejegyzés trackback címe:

https://sofiefowler.blog.hu/api/trackback/id/tr646053548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása